Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2005, 15:44   #5
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Ik spreek de personen die een t-shirt dragen met die ongeschoren indianenkop op altijd aan op het feit dat ze propaganda maken voor een internationaal terrorist. De meesten reageren verrast en blijken de figuur Guevara in feite niet eens te kennen, anderen reageren dat het "iemand was die streed voor z'n idealen", die laatste zijn de leuksten, die kan je gemakkelijk neermaaien met argumenten. Naïeve linkse pubers die denken aan love and peace.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Guderian on 13-08-2005 at 16:44
Reason:
--------------------------------

Ik spreek de personen die een t-shirt dragen met die ongeschoren indianenkop op altijd aan op het feit dat ze propaganda maken voor een internationaal terrorist. De meesten reageren verrast en blijken de figuur Guevara in feite niet eens te kennen, anderen reageren dat het "iemand was die streed voor z'n idealen", die laatste zijn de leuksten, die kan je gemakkelijk neermaaien met argumenten. Naïeve linkse pubers die denken aan love and peace.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik spreek de personen die een t-shirt dragen met die ongeschoren indianenkop op altijd aan op het fgeit dat ze propaganda maken voor een internationaal terrorist. De meesten reageren verrast en blijken de figuur Guevara in feite niet eens te kennen, anderen reageren dat het "iemand was die streed voor z'n idealen", die laatste zijn de leuksten, die kan je gemakkelijk neermaaien met argumenten. Naïeve linkse pubers die denken aan love and peace.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 13 augustus 2005 om 15:44.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden