Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2005, 10:18   #92
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
1) Als u in deze post nog geen "goede" argumentatie gekregen hebt dan impliceert dat dit onderwerp totnogtoe "slechte" argumentatie bevat.
Wel: weerleg ze?
Ik mis trouwens UW antwoord nog op post #69:

2) Omdat je straffeloos maken de samenleving niet ten goede komt. En het waarom werd reeds gezegd in dit onderwerp.

3) Er is inderdaad ergere criminaliteit en die (zou moeten) met hogere prioriteit aangepakt worden. Beschouw jouw strafbaarheid als een stok achter de deur en een sterk advies om te stoppen met joints paffen.

"Selectief posts negeren en dan de discussie herstarten" heet dat.
1)Dat is normaal, als die shops openn gaan is dat nieuw en wil iedereen dat wel eens kopen ...
2)Hoe komt het de samenleving dan wel ten goede dat ik als crimineel wordt beschouwd omdat ik en m'n maten thuis een jointje roken ... wat doen wij überhaupt mis? Er zijn wel ergere dingen die straffeloos kunnen ... waarom behandelt de wet mij als een crimineel terwijl ik niks mis doe?
3)Moet ik mijn strafbaarheid als een stok achter de deur en een sterk advies om te stoppen met jonits te paffen beschouwen? LOL Wat denk jij wel ... wie ben jij om te zeggen wat ik wel mag of neit mag, of wat is de staat op dat te zeggen??? Als ik nu iemand schaad ok ... maar in mijn eigne kuis doe ik wat ik wil en daarom wil ik die wet aangepast zien ...
MIJN RECHT EINDIGT WAAR DAT VAN EEN ANDER BEGINT EN IN JE EIGEN HUIS BLOWEN, DAAR BEGINT EEN ANDER ZIJN RECHT NIET DUS ZIE IK NIET IN WAAROM DAT DAT DAN CRIMINEEL IS ...