Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2005, 11:16   #92
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En nu ga ik massaal afgeschoten worden...
Niet door mij want het klopt als een bus.
De bub ontgroeit, ondanks de tomeloze inzet van de 'partijleden', maar niet het stadium der studentenclubjes.
Jammer genoeg voor de bubbeltjes schijnt hun voorzitter een wel zeer bedwelmende invloed op hen te hebben. Ik heb altijd gedacht dat het een adelijk geurtje is dat in de, eerder lagere, kringen rond het Hof hangt.

Ik stelde het voorzitterschap van Hans ter discussie via pb-verkeer met Nello, een tweetal jaar geleden, maar ook hij durfde de 'autoriteit' van Hans zelfs niet in vraag te stellen.
Patriot en Bruno probeerden dat wel. Voor héél even toch, maar ook van hen is er geen spoor van kritiek op hun 'voorzitter' meer te horen sinds ze in het vaderhuis zijn weergekeerd.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Knuppel on 15-08-2005 at 12:18
Reason:
--------------------------------

Citaat:
De bub ontgroeit, ondanks de tomeloze inzet van de 'partijleden', maar niet het stadium der studentenclubjes.
Jammer genoeg voor de bubbeltjes schijnt hun voorzitter een wel zeer bedwelmende invloed op hen te hebben. Ik heb altijd gedacht dat het een adelijk geurtje is dat in de, eerder lagere, kringen rond het Hof hangt.

Ik stelde het voorzitterschap van Hans ter discussie via pb-verkeer met Nello, een tweetal jaar geleden, maar ook hij durfde de 'autoriteit' van Hans zelfs niet in vraag te stellen.
Patriot en Bruno probeerden dat wel. Voor héél even toch, maar ook van hen is er geen spoor van kritiek op hun 'voorzitter' meer te horen sinds ze in het vaderhuis zijn weergekeerd.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Ik stelde het voorzitterschap van Hans ter discussie via pb-verkeer met Nello, een tweetal jaar geleden, maar zelfs hij durfde de 'autoriteit' van Hans zelfs niet in vraag te stellen.
Patriot en Bruno probeerden dat wel. Voor héél even toch, maar ook van hen is er geen spoor van kritiek op hun 'voorzitter' meer te horen sinds ze in het vaderhuis zijn weergekeerd.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 augustus 2005 om 11:18.
Knuppel is offline