Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2005, 15:35   #133
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Je kan veel van de BUB zeggen maar woorden zoals "Ge zijt ne stomme" heb ik Kim toch nog niet zine schrijven. Anderen hebben dat wel al gedaan , vermoedelijk heb ik mezelf ook reeds in zulk taalgebruik laten vervallen (ondermeer tegen Veilig Brugge ofzoiets) .
Maar van Kim heb ik zulks nog niet gelezen. Ok ik ben pas sinds 01/2005 member maar bon.
U mag al mijn berichten nalezen, u zal die uitdrukking niet tegenkomen. Ik respecteer mensen, ook al hebben ze een ander gedachtegoed. Stubaf. heeft mij op zijn negeerlijst gezet, dus hij gaat verder op veronderstellingen zonder mijn berichten daadwerkelijk te hebben gelezen.

Mensen zoals Stubaf. die zich graag uitlaten in persoonlijke aanvallen jegens mijn persoon bevestigen enkel maar de vooroordelen jegens vlaams-nationalisten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 15-08-2005 at 16:36
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Je kan veel van de BUB zeggen maar woorden zoals "Ge zijt ne stomme" heb ik Kim toch nog niet zine schrijven. Anderen hebben dat wel al gedaan , vermoedelijk heb ik mezelf ook reeds in zulk taalgebruik laten vervallen (ondermeer tegen Veilig Brugge ofzoiets) .
Maar van Kim heb ik zulks nog niet gelezen. Ok ik ben pas sinds 01/2005 member maar bon.
U mag al mijn berichten nalezen, u zal die uitdrukking niet tegenkomen. Ik respecteer mensen, ook al hebben ze een ander gedachtegoed. Stubaf. heeft mij op zijn negeerlijst gezet, dus hij gaat verder op veronderstellingen zonder mijn berichten daadwerkelijk te hebben gelezen.

Mensen zoals Stubaf. die zich graag uitlaten in persoonlijke aanvallen jegens mijn persoon bevestigen enkel maar de vooroordelen jegens vlaams-nationalisten.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
U mag al mijn berichten nalezen, u zal die uitdrukking niet tegenkomen. Ik respecteer mensen, ook al delen ze een ander gedachtegoed.

Mensen zoals Stubaf. die zich graag uitlaten in persoonlijke aanvallen jegens mijn persoon bevestigen enkel maar de vooroordelen jegens vlaams-nationalisten.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 15 augustus 2005 om 15:36.
Kim is offline   Met citaat antwoorden