Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2005, 01:22   #426
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Jema, ik zei toch dat ik vind dat de staat ervoor moest zorgen dat iedereen zijn wagen milieuvriendelijk is?
De staat, die doet nu al een beetje wat direct haalbaar is. Uiteindelijk gaan alle wagens , als die nog mogen, milieuvriendelijk zijn. Al de reglementeringen op uitstoot, recycleerbaarheid enzoverder, da's niks? En iedereen die productief werkt,betaald al voor veel extra wagens. Het wagenpark van de politici en de werklozen. De politici rijden met grote lompe zware bakken die zowiezo meer verbruiken. werklozen met verouderde wagens, die ook minder milieuvriendelijk zijn.

Citaat:
Mmmm... dit is niet erg logisch neen.
Als jij niets van de zonevreemdheid af wist, dan is het toch jouw schuld niet?
Is jouw echt concreet gezegd dat je je toilet niet op regenwater mag aansluiten ofwat? Dat houdt toch geen steek? :-
Je mag zonder bouwvergunning geen structurele werken uitvoeren. Zonder structurele werken kan ik geen bruikbare regenwateropslag kwijt. Zonevreemde woningen krijgen geen bouwvergunningen. Ergo, ik mag mijn WC niet milieuvriendelijk maken.

Citaat:
De naam 'Groentje' verwijst naar het feit dat ik groen ben in de politiek (en op vele andere vlakken). Ik ben niet eens bij een groene beweging ... mijn standpunten zijn natuurlijk wel groen. Maar stereotypeer mij aub niet... Ik ben er dus voor. Het zou toch een oplossing kunnen bieden?
Ik zeg niet dat jij een hardcore groentje bent. Ik zeg alleen dat de hardcore groenen hier tegen zijn. Ik ben er tegen omdat je hier met een levend iets bezig bent, wat je nooit volledig kan controleren. Een verkeerd gelopen experiment kan ons nog leuke dingen opleveren, zoals "Triffids" (google dit maar eens)