Discussie: Mysterie of niet
Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2005, 11:45   #164
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Tiens, die had ik nog niet gehoord... Toevoegen in het magazijn van onbewezen theorieën die pogen te verklaren waar de verdwenen schepen en mensen gebleven zijn.

Volgens een boek dat ik zag zouden er zelfs een achttal zones op aarde zijn aan beide kanten van de evenaar. Ook Japan zou zijn Duivelszee bezitten ?
Lees de link die ik gisteren heb gepost. Het aantal 'verdwijningen' is helemaal niet buitengewoon.

The real mystery is how the Bermuda Triangle even became a mystery.

In short, the mystery of the Bermuda Triangle became a mystery by a kind of communal reinforcement among uncritical authors and a willing mass media to uncritically pass on the speculation that something mysterious is going on in the Atlantic.

Ironisch genoeg, lemmings dus.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaanderen Boven on 16-08-2005 at 12:47
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Tiens, die had ik nog niet gehoord... Toevoegen in het magazijn van onbewezen theorieën die pogen te verklaren waar de verdwenen schepen en mensen gebleven zijn.

Volgens een boek dat ik zag zouden er zelfs een achttal zones op aarde zijn aan beide kanten van de evenaar. Ook Japan zou zijn Duivelszee bezitten ?
Lees de link die ik gisteren heb gepost. Het aantal 'verdwijningen' is helemaal niet buitengewoon.

The real mystery is how the Bermuda Triangle even became a mystery.

In short, the mystery of the Bermuda Triangle became a mystery by a kind of communal reinforcement among uncritical authors and a willing mass media to uncritically pass on the speculation that something mysterious is going on in the Atlantic.

Ironisch genoeg, lemmings dus.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

The real mystery is how the Bermuda Triangle even became a mystery.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 16 augustus 2005 om 11:47.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden