Discussie: Mekka aan de Maas
Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2005, 12:14   #4
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Khalid Bouloudo heeft bij mij op school gezeten.. (HKM)
We dachten dat hij een normale , toffe, geintegreerde jongeman was.
Ik was toen zelfs zo stom om te denken dat wanneer ik iets negatiefs met Mark'hanen meemaakte, 'Ze zijn niet allemaal slecht, neen hoor, want Khalid is enne goeie..'

NIET DUS!!

Betere propaganda kan het VB niet krijgen in het Maasland naar aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen
Dat vond ik net gevaarlijk aan het standpunt van Rik Coolsaet in de nadagen van de Londense aanslagen.
De standaard mantra van "achteruitgesteld, geen opleiding, geen werk, geen weetikveel" is NIET de reden om terroristen te kweken.

Ondertussen is reeds meer dan eens duidelijk gesteld dat de terroristen weldegelijk goed (of zelfs hoger) zijn opgeleid, weldegelijk geïntegreerd LIJKEN, en bijgevolg weldegelijk werk hebben.
Het verhaaltje van de brave, gematigde moslim blijkt dus - weer eens - je reinste volksverlakkerij te zijn.

Goed dat ze eerst een paar wetten hebben gemaakt die de mensen verplicht te zwijgen over de kleren van de keizer.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden