Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2005, 14:19   #29
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Een partij kan natuurlijk 'ondemocratisch' worden, eens ze aan de macht komt, door de manier waarop ze die macht gebruikt.
Ah daar heb ik al genoeg voorbeelden van gezien de laatste jaren, en dan net van zij die zich democratisch noemen... ik zal ze nog maar eens opnoemen een zwijgakkoord installeren? kartelvorming zodat de uitslag van de democratische verkiezing in feite omzeild wordt? een cordon afroepen? wetten wijzigen waardoor men zelf electoraal voordeel kan doen? Dat lijken me toch meer 'ondemocratische' praktijken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Gorefest on 16-08-2005 at 15:20
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Een partij kan natuurlijk 'ondemocratisch' worden, eens ze aan de macht komt, door de manier waarop ze die macht gebruikt.
Ah daar heb ik al genoeg voorbeelden van gezien de laatste jaren, en dan net van zij die zich democratisch noemen... ik zal ze nog maar eens opnoemen een zwijgakkoord installeren? kartelvorming zodat de uitslag van de democratische verkiezing in feite omzeild wordt? een cordon afroepen? wetten wijzigen waardoor men zelf electoraal voordeel kan doen? Dat lijken me toch meer 'ondemocratische' praktijken.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Ah daar heb ik al genoeg voorbeelden van gezien de laatste jaren, en dan net zij die zich democratisch noemen... ik zal ze nog maar eens opnoemen een zwijgakkoord installeren? kartelvorming zodat de uitslag van de democratische verkiezing in feite omzeild wordt? een cordon afroepen? wetten wijzigen waardoor men zelf electoraal voordeel kan doen? Dat lijken me toch meer 'ondemocratische' praktijken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Gorefest : 16 augustus 2005 om 14:20.
Gorefest is offline