Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2005, 09:39   #9
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Kunde mensen nog iets méér woorden in de mond leggen?

Wat moeten we trouwens uit dit verhaal opmaken? Misdadigers verdienen geen tweede kans? Of enkel de allochtone daders verdienen geen tweede kans?
Of denk je uitspraken te kunnen doen over dit éne geval, zonder enige dossierkennis?

Trouwens. Misschien is die gast wel gewoon geboren in België. Mss zijn het enkel z'n grootouders die in een ander land geboren zijn. Waarom zou je onderscheid maken ngl. het geboorteland van de grootouders? Dat snap ik dus niet.
Mijn ventje z'n grootouders komen van NL en Frankrijk. In welk land moet hij opgesloten worden als hij iets misdoet?
Seffes hebben we hier een vierde en vijfde generatie. Moeten die ook aansprakelijk gesteld worden voor de nationaliteit voor hun overgrootouders en betovergrootouders?

Stel trouwens dat het ne tunesiër is, waarom zou je hem dan in godsnaam in Marokko opsluiten?
Mijn conclusie is : zware misdadigers horen in de gevangenis en dienen niet zo snel vrij gelaten te worden.

Dat ik de naam van deze gangster noemde was enkel om aan te duiden hoe objectief de linkse media wel is. Idd, indien hij VB-er was zou dit wel 100 keer vermeld geweest zijn.

In bestraffing is mijn conclusie heel eenvoudig : misdadigers bestraffen zonder onderscheid te maken in stand of ras.

Ik vind de aanpak van zware misdadigers in Islamitische landen een voorbeeld voor het westen. Meer moet je daar niet achter zoeken.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden