Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2005, 12:13   #7
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Zeg nu zelf, zonen titel vraagt om hevige reacties...

Bon waar het mij omgaat is het volgende. Vele homo's hier aanwezig zitten continu te speuren naar iedere vorm van homohaat. Ze zitten te zoeken naar alle mogelijk "discriminaties" waar ze het slachtoffer van zouden zijn. (Huwelijk, adoptie,....) En als ze zo iets gevonden hebben dan staan ze klaar met het vingertje in de lucht om eenieder die niet alles wil toestaan aan homo's af te keuren...

Zou het kunnen zijn dat de homo's die zich daar mee bezig houden eigenlijk een minderwaardigheidscomplex hebben over hun homo-zijn ?
Ik lees diezelfde homo's regelmatig zeggen dat homo-zijn in feite normaal is en enkel gewoon een andere vorm van sexualiteit is.

Wel waarom doen jullie het dan niet gewoon en vooral wees verdomme eens fier op het feit dat je homo bent en zit niet te zeuren en te speuren naar mogelijke vormen van discriminatie.
Aanvaard jezelf zoals je bent en ook met de mogelijkheden die dat met zich meebrengt. Het heeft voordelen en ook nadelen, net zoals alles in het leven.

Volgens mij is een echte homo die zichzelf aanvaard heeft zoals hij is, gelukkig met zichzelf en heeft hij geen nood aan extra bepampering (alhoewel sommigen dat misschien sexueel wel graag hebben....) door allerlei mogelijk wetten en regels..

after all het gaat toch maar om seks he en daarin zijn zo weinig mogelijk regels nodig...

Allez nu zal ik weer nen homohater zijn zekers....
Wat weet gij daar nu van. Onnozele hetero.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden