Ons land is lid van tal van Internationale organisaties (VN, NAVO, OESO.....enz).
Gezien zijn achtergrond, zou Dewinter, Internationaal gesproken, door NIEMAND als Premier erkend worden. Tenzij we willen dat ons land helemaal "geïsoleerd" zou raken.............8)
Trouwens, ik zou Dewinter eens graag een "socio-economische" analyse zien maken

. Is natuurlijk andere koek dan te kraaien dat "alles verkeerd gaat" in ons land.

[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pietje on 18-08-2005 at 21:13
Reason:
--------------------------------
Ons land is lid van tal van Internationale organisaties (VN, NAVO, OESO.....enz).
Gezien zijn achtergrond, zou Dewinter, Internationaal gesproken, door NIEMAND als Premier erkend worden. Tenzij we willen dat ons land helemaal "geïsoleerd" zou raken.............8)
Trouwens, ik zou Dewinter eens graag een "socio-economische" analyse zien maken . Is natuurlijk andere koek dan te kraaien dat "alles verkeerd gaat" in ons land. [/size] |
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pietje on 18-08-2005 at 21:12
Reason:
Trouwens, ik zou Dewinter eens graag een "socio-economische" analyse zien maken. Is natuurlijk andere koek dan te kraaien dat "alles verkeerd gaat" in ons land. [/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Gezien zijn achtergrond, zou Dewinter, Internationaal gesproken, door NIEMAND als Premier erkend worden. Tenzij we willen dat ons land helemaal "geïsoleerd" zou raken.............8)[/size] |
[/edit]