Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2005, 11:03   #17
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
ik ken iemand die dat werk gedaan heeft.

ik vind dat trouwens uitermate irritant, mensen die problemen willen minimaliseren.

en dat van iemand die zichzelf 'sociaal' vind .
Tja, U zult weeral gelijk hebben... U krijgt het...

Te gek om los te lopen, zou ik zeggen... Nu kent men plots iemand die dat werk gedaan heeft en minimaliseer ik de problemen...
Waar minimiliseer ik de problemen... Ik stelde me, Hulpverlener, als ik me niet vergis, oorspronkelijk enkel de vraag of men wel voldoende personeel vond...

[size=1]Als iedereen zich zo vlug uitermate irritant voelt (en dat nog meedeeelt, dan zal het nog wel gezelliger worden). Hoe moeten sommige mensen, die geen hulpverlener zijn, zich soms wel voelen?
Voor de rest probeer ik op uw post niet meer te reageren, om klachten van de moderatie te voorkomen [/size][edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 19-08-2005 at 12:17
Reason:
--------------------------------

Citaat:

ik vind dat trouwens uitermate irritant, mensen die problemen willen minimaliseren.

Te gek om los te lopen, zou ik zeggen... Nu kent men plots iemand die dat werk gedaan heeft en minimaliseer ik de problemen...
Waar minimiliseer ik de problemen... Ik stelde me, Hulpverlener, als ik me niet vergis, oorspronkelijk enkel de vraag of men wel voldoende personeel vond...

[size=1]Als iedereen zich zo vlug uitermate irritant voelt (en dat nog meedeeelt, dan zal het nog wel gezelliger worden). Hoe moeten sommige mensen, die geen hulpverlener zijn, zich soms wel voelen?
Voor de rest probeer ik op uw post niet meer te reageren, om klachten van de moderatie te voorkomen [/size][/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Waar minimiliseer ik de problemen... Ik stelde me, Hulpverlener, als ik me niet vergis, oorspronkelijk enkel de vraag of men wel voldoende personeel vond...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Chipie : 19 augustus 2005 om 11:17.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden