onderschat de kiezer niet.
niet goed weten op wie ze stemmen... weet ik zo niet. Er zijn der die zeggen wa who cares tis toch allemaal dezelfde.
Er zijn ook die toch beginnen na te denken en af vragen wat het beste is als het dan toch moet. Volgens mij de meeste.
De interesse word er ingehouden zeg maar. Is dit de beste methode? nee.. de interesse zou er al moeten zijn maar ja...
daarmee is deze representatief. In het eerste geval niet (wat ik aanhaalde net) in het 2e geval zeker wel. en volgens mij zijn dat de meeste toch ook.
Gewoon stemmen op de meerderheid (diegeen die zomaar iets aankruisen). Nogal raar want tijdens het stemmen weet je niet wat die andere stemt en ken je ook de tussen resultaten niet.
CD&V heeft lang de grootste geweest. Dus iedere onwetende stemt op de CD&V ? nee hoor bijlange niet. Omdat ge toch moet gaan de meeste zich wel degelijk een paar vragen stellen.
Het is niet omdat ge niet constant slogans zit te roepen op of fora of dergelijke zit of wat dan ook dat ge 'niet geinteresseerd' bent.