Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2005, 10:39   #3
cashflow
Banneling

Standaard

Een collega van mij werd een tijd geleden door een plaatselijk stamhoofd (Saoudi-Arabie) een rondleiding gegeven in zijn paleis, paardefokkerij inclusief. Het stamhoofd in kwestie is ook "verwesterd" in de zin dat hij goede zaakjes doet met Japanse en westerse multinationals.
Als dessert werd mijn collega een plaats aangeboden als eregast in de loge van het stadion. Probleem voor mijn collega was wel dat er geen voetbalwedstrijd of concert betrof, maar een live opvoering van de sharia.

En de localen dachten warempel dat ze hem hiermee een plezier deden. Tot zover de "globalisering".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Vrijdagavond, Canvas, terzake:

Islamhaters, hier heb je geen verhaal tegen ...
ROTFL...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by cashflow on 20-08-2005 at 11:42
Reason:
--------------------------------

Een collega van mij werd een tijd geleden door een plaatselijk stamhoofd (Saoudi-Arabie) een rondleiding gegeven in zijn paleis, paardefokkerij inclusief. Het stamhoofd in kwestie is ook "verwesterd" in de zin dat hij goede zaakjes doet met Japanse en westerse multinationals.
Als dessert werd mijn collega een plaats aangeboden als eregast in de loge van het stadion. Probleem voor mijn collega was wel dat er geen voetbalwedstrijd of concert betrof, maar een live opvoering van de sharia.

En de localen dachten warempel dat ze hem hiermee een plezier deden. Tot zover de "globalisering".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Vrijdagavond, Canvas, terzake:

Islamhaters, hier heb je geen verhaal tegen ...
ROTFL...[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by cashflow on 20-08-2005 at 11:40
Reason:

Droom verder.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Een collega van mij werd een tijd geleden door een plaatselijk stamhoofd een rondleiding gegeven in zijn paleis, paardefokkerij inclusief. Het stamhoofd in kwestie is ook "verwesterd" in de zin dat hij goede zaakjes doet met Japanse en westerse multinationals.

Droom verder.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door cashflow : 20 augustus 2005 om 10:42.
cashflow is offline   Met citaat antwoorden