Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Als het maar profijt opbrengt zijn zelfs de Amerikanen en Britten schijnbaar welkom
En wat is iemand die van profijt geniet? Ja, juist 
|
En zal ik je vertellen dat zelfs het beledigen van Amerikanen populariteit geniet, juist, onder de Amerikanen?
Pas een aantal uit ... over de vloer en zij verdroegen mijn tirade tegen de USA, zij kochten zelfs nog, met Visa, voor een x-bedrag. Niet uit boetedoening, gewoon omdat ze graag zagen wat ze kochten..
Mijn beleid: ik promoot visa niet, mede omdat het me iets van 2% per transactie kost, maar als het het enige middel is, accepteer ik ze wel.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 20-08-2005 at 14:41
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Als het maar profijt opbrengt zijn zelfs de Amerikanen en Britten schijnbaar welkom
|
En zal ik je vertellen dat zelfs het beledigen van Amerikanen populariteit geniet, juist, onder de Amerikanen?
Pas een aantal uit ... over de vloer en zij verdroegen mijn tirade tegen de USA, zij kochten zelfs nog, met Visa, voor een x-bedrag. Niet uit boetedoening, gewoon omdat ze graag zagen wat ze kochten..
Mijn beleid: ik promoot visa niet, mede omdat het me iets van 2% per transactie kost, maar als het het enige middel is, accepteer ik ze wel.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
Mijn beleid: ik promoot visa niet, mede omdat eht me iets van 2% per transactie kost, maar als het het enige middel is, accepteer ik ze wel.[/size] |
[/edit]