Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2005, 14:00   #91
Den Bal
Gouverneur

Den Bal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Is er een schrik dat er x-aantal mwatt in frankrijk beschikbaar komt voor de belgische markt, en dat de prijzen hierdoor bij ons gaan ineenstorten ?
Maar is dit zo. Heeft frankrijk een overschot een productie ?
Daar gaat het hem niet om. Steenbok zegt dat de energie in Frankrijk stukken goedkoper is. Ik probeer een verklaring te geven waarom dit zo goedkoop kan. Op zo een manier is de concurrentie niet eerlijk.

BTW http://www.landenweb.com/economie.cf...=149&FRANKRIJK[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Den Bal on 20-08-2005 at 15:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Is er een schrik dat er x-aantal mwatt in frankrijk beschikbaar komt voor de belgische markt, en dat de prijzen hierdoor bij ons gaan ineenstorten ?
Daar gaat het hem niet om. Steenbok zegt dat de energie in Frankrijk stukken goedkoper is. Ik probeer een verklaring te geven waarom dit zo goedkoop kan. Op zo een manier is de concurrentie niet eerlijk.

BTW http://www.landenweb.com/economie.cf...=149&FRANKRIJK[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Den Bal on 20-08-2005 at 15:02
Reason:

Citaat:
Daar gaat het hem niet om. Steenbok zegt dat de energie in Frankrijk stukken goedkoper is. Ik probeer een verklaring te geven waarom dit zo goedkoop kan. Op zo een manier is de concurrentie niet eerlijk.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Daar gaat het hem niet om. Steenbok zegt dat de energie in Frankrijk stukken goedkoper is. Ik probeer een verklaring te geven waarom dit zo goedkoop kan.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Den Bal : 20 augustus 2005 om 14:12.
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden