Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2005, 15:33   #11
Towelie030981
Gouverneur

Towelie030981's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
Toch wel. Voor mij wel.
Ik hoor nl. niet bij diegenen die iets tot absolute waarheid zien omdat "het op tv is geweest"

Het wijst erop dat het voor u ergens op wijst. Voor anderen niet.
Voor u is dan "absolute" waarheid als u het gehoord heeft? En wie en wat deed u bron? U hecht dan meer belang aan een getuigenis van een collega van u dan aan getuigenissen van verschillende moslima's. U collega kreeg een voorstelling van een verhaal uit de Sharia, die hij waarschijnlijk nauwelijks kent, wat heeft dit dan met de vrouwenemancipatie te maken. Het wil niet zeggen om dat dergelijk verhalen tentoon worden gespreid dat er geen vrouwenemanciaptie kan zijn.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Towelie030981 on 20-08-2005 at 16:40
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Toch wel. Voor mij wel.
Ik hoor nl. niet bij diegenen die iets tot absolute waarheid zien omdat "het op tv is geweest"

Voor u is dan "absolute" waarheid als u het gehoord heeft? En wie en wat deed u bron? U hecht dan meer belang aan een getuigenis van een collega van u dan aan getuigenissen van verschillende moslima's. U collega kreeg een voorstelling van een verhaal uit de Sharia, die hij waarschijnlijk nauwelijks kent, wat heeft dit dan met de vrouwenemancipatie te maken. Het wil niet zeggen om dat dergelijk verhalen tentoon worden gespreid dat er geen vrouwenemanciaptie kan zijn.[/size]

[size=1]After edit by Towelie030981 on 20-08-2005 at 16:39
Reason:

Citaat:
Toch wel. Voor mij wel.

Voor u is dan "absolute" waarheid als u het gehoord heeft? En wie en wat deed u bron? U hecht dan meer belang aan een getuigenis van een collega van u dan aan getuigenissen van verschillende moslima's. U collega kreeg een voorstelling van een verhaal u de Sharia, die hij waarschijnlijk nauwelijks kent, wat heeft dit dan met de vrouwenemancipatie te maken.[/size]

[size=1]After edit by Towelie030981 on 20-08-2005 at 16:34
Reason:

Citaat:
Toch wel. Voor mij wel.

Voor u is dan "absolute" waarheid als u het gehoord hebt? En wie en wat deed u bron?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Toch wel. Voor mij wel.

Voor u dan "absolute" waarheid als u het gehoord hebt? En wie en wat deed u bron?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 20 augustus 2005 om 15:40.
Towelie030981 is offline   Met citaat antwoorden