Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2005, 13:22   #1
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard Paus geeft waarschuwing voor religiestromingen.

De Paus heeft in zijn toespraak de mensen tot voorzichtigheid gemaant ivm de verschillende religiestromingen.Hij vertelde dat elke religie hetzelfde doel heeft maar dat sommige mensen deze kennis misbruiken uit winstbejag.

Persoonlijk kan ik hier alleen over kwijt dat niet de Bijbel me aantrekt,maar meer andere vormen zoals oosterse wijsheden.Door me hierin te verdiepen heb ik ook meer inzicht gekregen in de Bijbel zelf.

De meeste mensen worden door de RKK afgeschrikt omdat ze de Bijbel niet goed verstaan,de wijsheid dringt moeilijk door.

Als de RKK meer volk in de kerk wil krijgen,zou het niet beter zijn dat ze oosterse wijheid vermengen met geschriften uit de Bijbel?Persoonlijk zou me dit wel eens doen nadenken over een bezoek aan de kerk die dus niet alleen wordt voorgelezen door MR Pastoor,maar ook door iemand die goed op de hoogte is ivm oosterse wijsheid.

Zou dit ooit doordringen bij de RKK of zouden ze blijven doordoen zoals ze nu bezig zijn?

Graag u mening.

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden