Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pistoléke
wel wel wel  the truth is out there...
nu te ontkennen dat er helemaal niets is zal ik nooit doen...er is nu ook eenmaal een gezegde van "waar rook is is vuur",onlangs was er op national geographic nog een reeksje documentaires onder de tittel "is it real" bon...doch zijn er een aantal dingen waar je wel een keertje mag over nadenken...neem nu area 51,wat was (is) er daar aan de hand in roswell new mexico...wat was er daar toen precies gebeurd...een weerballon zegt men,dan verklaard men een spionageballon of iets dergelijks,maar welke verklaring voor het vreemdsoortige metaal met allerhande vreemde inscripties en waarom word er dan een groot gebied afgesloten voor ons gewone burgers...dan heb je nog het fenomeen graancirkels...daar heb je inderdaad voorbeelden bij die door de mensenhanden zijn gemaakt...maar wat met die zogenaamde cropcircles die zo gigantis groot zijn en waar de radiocatieve straling zo hoog in ligt...en er zijn nog andere verschillende dingen die onverklaarbaar zijn...neem nu de nazca tekeningen er ook maar bij eeuwen terug gemaakt...je kan zelfs trug gaan tot in de tijd van de faraos...de manier hoe de piramides van gizeh gebouwd zijn...en niet enkel de manier waarop maar ook de plaats waar ze staan...en zo kun je ze blijven opsommen...het feit is dat ze er zijn,de vraag is hoe zijn ze er gekomen...
Nu is het ook wel het feit dat er ook een tal van fakes rondlopen met fake getuigenissen (allé ja een tal van mischien wel de meesten),hier komen de verhalen door en daarna de films...of te wel geloof je er in of te wel niet...maar te ontkennen dat wij de enigen zijn die bestaan dat kan men ook niet,en zoals ik al zei waar rook is is er vuur...
|
Zo zie je maar dat er nog genoeg "mysteries" zijn op deze planeet. Maar een "mysterie" is maar een mysterie omdat we er nooit een afdoende uitleg voor gekregen hebben. Mensen die nooit zelf enig onderzoek gedaan hebben naar UFO's and what not, beginnen meestal over Roswell of Area 51 te praten.
Nu moest ik het daar voor het zeggen hebben, ik zou niks in Area51 doen. Laat de media en burgerij maar op Area51 focussen, dan kan je ergens anders lekker ongestoord je ding doen.
Ivm Roswell, hier doen de meest spectaculaire verhalen over de ronde. Er is echter maar 1 persoon die er daadwerkelijk bij was die uit de biecht gepraat heeft, Colonel Corso. Zijn relaas is te lezen in een boek dat hij geschreven heeft en zijn credentials worden gestaafd door meerdere ex-militairen die hem kennen vanuit hun diensttijd.
Waarom moet alles altijd in de VS gebeuren voordat er enig belang aan gehecht wordt? In India zien ze dagdagelijks UFO's en waarom nemen we die mensen niet serieus? Moet het echt een narrow-minded Yank zijn die er een ziet voordat we onze ogen opendoen?