Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2005, 09:24   #1808
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Vind je dat nou echt geen waanzin! Als ik iets aanhaal dan klopt het niet, maar haalt een ander iets anders aan wat het tegenovergestelde beweerd dan klopt het opeens wel????? is dat niet raar? Ik zeg niet dat men mij zo bij zo dient te geloven, helemaal niet. Maar wat hier gebeurd is natuurlijk absurd.
Jullie lopen continue te beweren dat het geen bewijs is en nu doen jullie hetzelf
Weet je wat er zo lollig is? Dat je NERGENS weerlegt waar die site het fout heeft. Laten we eens het volgende puntje aansnijden: heeft die Arizona Zottentot ook maar één shred of evidence van al wat ze beweert kunnen tonen, of blijft het bij cheep talk? Iemand die ook maar een heeeeeel klein beetje kritische zin in zijn lijf (laat staan kleine teen) heeft zitten, die verwacht inderdaad dat "the more outrageous the story, the more evidence is needed to back it up". Het feit (!!) dat dat bewijs er niet is, is op zich al voldoende om Arizonake en heel haar twisted mind naar de prullenmand te verwijzen. Daarentegen vraag ik me wel af wat voor een ongelooflijke naïviteit en goedgelovigheid jij wel niet moet bezitten om heel dat gezwets onmiddellijk voor "waar" aan te nemen...