Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Hoe meer men toegeeft aan die gasten, hoe meer ze gaan eisen.
En hoe meer verdeeldheid ze kunne zaaien!
Een front! Ik ben ook niet met alles tevreden. Maar men kan niet iedereen tevreden stellen.
Yan en consoorten houden er van om te provoceren.
Ze hebben de gewoonte iedereen op de zenuwen te werken. Want men mag hun toch niets doen.
Tuurlijk degene die hen nen lap verkoopt is de pineut, maar verder zullen zij er alles aan doen om het bloed van onder Uw nagels re halen. Want ze wten dat ze toch geen klop gaan krijgen. Maar soms vergissen ze zich, en dan bleiten ze zoals kleine kindjes wiens loly is afgepakt.
Die gasten hadden niets te zoeken op de weide. En waren ze niet weggelopen, hadden ze ook geen klop gekregen. Die ene "held" is zelfs over zijn eigen voeten gevallen.
Wie zoekt die vind. Van mij hadden ze nog wat mogen blijven staan, ik heb ze maar in een flits gezien. Zo rap waren ze gaan lopen. En van dat roepen van leve belgië, dat was dan maar stillekens, want dat heb ik niet gehoord. Zat nochthans niet ver van het podium.
Degene zonder paraplu in het nieuws!
|
Fernand, mijn bedoeling is niet om te provoceren. Ik reageer enkel op de provocatie van de Vlaams-nationalisten.