Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2005, 22:11   #5
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Kan wel zijn Mambo dat jij dit toen ook voorspelde he. Maar ik waarschuwde hier reeds twee terug jaar al voor. Toen al gaf men dergelijke signalen, maar dat viel in dovemansoren. Toe reeds reageerde ik met het feit dat er naakte ontslagen gingen volgen. En zie maar he, Opel, Ford Genk, Volkswagen, Volvo. Waar gaat dat naartoe he. Hier is werk aan de winkel wil men de automobielsector in ons land behouden. Evenals al die toeleveranciers.

Twee jaar geleden voorspelde ik zelfs dat binnen de zes jaar geen enkel automobielbedrijf nog een fabriek zal hebben in ons landje. En het begint er serieus op te trekken dat ik gelijk zal krijgen ook als men hier niet snel iets aan doet.
Ik vrees dat je gelijk hebt.
Het probleem is dat tussen de zakenwereld en de politieke wereld er op een andere manier gepraat wordt.
Politiekers verwachten eindeloze praatjes en briefjes en zo verder. Zakenwereld zegt tussen neus en lippen dat het een beetje te duur is en tegen dat ze dat hebben gezegd hebben ze al iets anders op het oog.
Hoffelijk dat wel, maar men moet het meteen verstaan er komen geen tweede en derde en vierde keer.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden