Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Heeft diezelfde kardinaal ook niet ingestemd met het sturen van een aalmoezenier naar het Vlaams Legioen?
.
|
Dat is dan het eerste wat ik daarvan hoor! Maar er is wel een duidelijk verschil tussen een aalmoezenier sturen naar mensen die morele steun kunnen gebruiken (Oostfronters dus) dan de aanstelling van diezelfde aalmoezeniers in het Geheim Leger. Vindt u niet?
Uiteraard kijk ik toch uit naar het werk waaruit u uw bewering haalt.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Yann on 25-08-2005 at 00:27
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Heeft diezelfde kardinaal ook niet ingestemd met het sturen van een aalmoezenier naar het Vlaams Legioen?
.
|
Dat is dan het eerste wat ik daarvan hoor! Maar er is wel een duidelijk verschil tussen een aalmoezenier sturen naar mensen die morele steun kunnen gebruiken (Oostfronters dus) dan de aanstelling van diezelfde aalmoezeniers in het Geheim Leger. Vindt u niet?
Uiteraard kijk ik toch uit naar het werk waaruit u uw bewering haalt.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
.
|
Dat is dan het eerste wat ik daarvan hoor! Maar er is wel een duidelijk verschil tussen een aalmoezenier sturen naar mensen die morele steun kunnen gebruiken (Oostfronters dus) dan de aanstelling van diezelfde aalmoezeniers in het Geheim Leger. Vindt u niet?[/size] |
[/edit]
Laatst gewijzigd door Yann : 24 augustus 2005 om 23:27.
|