Discussie: Studiereisjes
Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2005, 13:53   #24
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Zeventien parlementsleden van de VLD vertrekken vrijdag 2 september op studiereis naar China onder leiding van de fractieleiders Rik Daems en Paul Wille. Het gezelschap brengt er bezoeken aan bedrijven en ontmoet er Belgische ondernemers. Het is de bedoeling om ter plaatse een beter beeld te krijgen van de economische ontwikkelingen van China. Senator Jean-Marie Dedecker blijft thuis en heeft volgens sommige bronnen kritiek op de reis van de VLD-parlementsleden. "Ik verwijt mijn partijgenoten niks. Al zouden ze half december naar Timbuktu trekken. Ik wil vanaf 1 september beschikbaar zijn voor de politiek. Ik wil vanaf de eerste dag alert aanwezig zijn. Ze doen wat ze willen, maar ik vind dat ik beter thuis blijf. Heb ik gezegd dat het een plezierreis is? Voor een stuk is dat ook zo. Het is toch normaal dat je bijvoorbeeld de Muur of de Verboden Stad bezoekt als je daar bent."

uit HBVL
--

Den Decker heeft overschot van gelijk wanneer hij op zijn typische manier eigenlijk bedoeld dat men beter hier vandoen is in plaats van daar.
Zijn er nu echt 17 man nodig om ter plaatse te kunnen kijken hoe China onze economie bedreigt?
Een goei vakantie na een vermoeiende vakantie zal deugd doen zullen ze wel gedacht hebben..
Ja, en kent iemand ook echt het programma? Zullen ze allemaal vergaderingen hebben of is het echt een snoepreisje?