25 augustus 2005, 15:22
|
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Je kan zeggen wat je wil, maar de NWO-theorie biedt de beste verklaring voor wat er nu aan het gebeuren is in de wereld. Niet omdat de theorie ingepast is in de feiten , maar omdat het gebaseerd is op feiten en op waarheid.
Kijk wat we nu hebben , de U.N de world bank, de world court, het IMF , een een hele rits andere internationale instellingen. De theorie van de NWO verklaart deze globale beweging. De disbelievers zeggen dat het een natuurlijke evolutie is. Vergeet het. Zo'n supranationale instellingen opzetten kosten een enorme gecoördineerde actie van verschillende personen en medewerking van verschillende landen.
Net alsof de landen na W.O.II plots gingen samenkomen om een supranationale instellingen te vormen. Nee, de mensen achter de schermen die de oorlogen gefinancierd hebben, hebben het gepusht, als reactie na de oorlog die ze zelf gecreerd hadden.
Dan komt de president van de Amerika zeggen dat er een nieuwe wereld orde moet komen volgens de visie van de stichters van de U.N ... moet er nog zand zijn??!! Eenmaal je je bril afdoet is het zo duidelijk als wat.
|
Effe de omgekeerde redenering.
Ik ben een paranoia freak en ik wil een NWO theorie uitvinden. Bon, dan moeten we dus alles waar ik tegen ben kaderen in dat NWO geheel. Ik ben onder andere tegen alle supranationale instellingen omdat die zich bezig houden met AIDS en derde wereldlanden, en ik ben eerder een zeer kloterige superegotrippende extreem-rechtse conservatief. Dus ik ben tegen de UN en alle instellingen die ermee gelinkt zijn. De UN is dus opgericht door de NWO. Maar shit, die oprichting dateert van na de tweede wereldoorlog. De overwinnaars toen hebben zelfs veto-recht gekregen. Aha, heel simpel, dan is ook de tweede wereldoorlog gecreëerd door de NWO. En die fuckface van een GW Bush, die gaat gvd oorlog voeren in klote-Irak terwijl wijzelf hier zitten met die schurften van negers die eerst moeten uitgeroeid worden. Ah bon, dan is die Bush klootzak dus ook een NWO'er. Als ik genoeg zoek vind ik wel feiten met hopen die zodanig uit hun context kunnen gerukt worden zodanig dat ze passen in mijn paranoia sick-fuck right-wing wereldbeeld. En believers, die vindt je overal ! Er zijn zelfs van die pipo's die geloven in reptilians en holle aarde ! Woehaha ! Dan zullen ze zeker vallen voor mijn anti-government paranoia. Want zeg nu zelf, welke nietsnut is er nu voor zo'n stel ambtenaarkes in Washington of New York?"
|