Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2005, 11:07   #44
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Dat liegt u. Enkel het lidgeld van de nieuwe leden werd doorgestort.Als ik mij goed kan herinneren een tiental.
Nogmaals: wie weet het best wat er met de gelden gebeurd is? Iemand die actief is bij BUB of iemand die niet actief is bij BUB?

Er is inderdaad verwarring gezaaid op dit forum, en dat betreur ik. We hebben echter wel correct gehandeld en alle lidgelden die binnenkwamen gedurende die periode werden doorgestort.

U als buitenstaander weet daar natuurlijk alles van. U doet maar, ik maak er geen woorden meer aan vuil. Deze discussie is afgelopen wat mij betreft.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 26-08-2005 at 12:10
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dat liegt u. Enkel het lidgeld van de nieuwe leden werd doorgestort.Als ik mij goed kan herinneren een tiental.
Nogmaals: wie weet het best wat er met de gelden gebeurd is? Iemand die actief is bij BUB of iemand die niet actief is bij BUB?

Er is inderdaad verwarring gezaaid op dit forum, en dat betreur ik. We hebben echter wel correct gehandeld en alle lidgelden die binnenkwamen gedurende die periode werden doorgestort.

U als buitenstaander weet daar natuurlijk alles van. U doet maar, ik maak er geen woorden meer aan vuil. Deze discussie is afgelopen wat mij betreft.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Er is inderdaad verwarring gezaaid op dit forum, en dat betreur ik. We hebben echter wel correct gehandeld en alle lidgelden die binnenkwamen gedurende die periode werden doorgestort.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 26 augustus 2005 om 11:10.
Kim is offline   Met citaat antwoorden