Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2003, 02:30   #166
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik mag hopen dat uw zoon geen wetenschappelijke richting volgt!! Bij ons was de situatie toch iets anders en die situatie was vorig jaar.
Toch wel dus en het meest bizarre aan de hele zaak is dat het systeem bij testen doorheen het jaar helemaal niet zo was (met testen was het namelijk als volgt: 1vraag theorie, 1vraagstuk en 2denkvragen)
Toch benieuw naar de mening van onze Kevin hierover?!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst
Ik vind dat men die leerbon slechts kunt incasseren in functie van de objectieve studievorderingen. Je legt centrale examens af en naarmate dat vooruitgaat, kan je de leerbon verzilveren.
Dat lijkt mij toch wel een probleem, want zo verplicht je de ouders om 1st kosten te maken en ga je hen dit pas nadien (al dan niet afhankelijk van het resultaat?) compenseren.

[quote="Jos Verhulst"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Een economie zonder bevolking. Zonder mensen.
Dat is natuurlijk wel een beetje overdreven daar er in de 1ste plaats in België nog voldoende mensen voorhanden zijn en er anderzijds zeker op wereldvlak nog mensen voldoende zijn om te werken.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden