Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2005, 15:39   #2016
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Je moet weten wat je wil hé, als we voorspellingen doen zeg je dat dat we inspelen op de huidige "trends" en zichtbare beweging om het zo met de NWO te verklaren.
9/11 hadden de disbelievers bvb. nooit kunnen voorspellen. De believers hadden dat echter al lang voorzien, want het stond expliciet in de pnac documenten, niet? Zoiets bedoel ik dus.

Citaat:
De believers hebben zitten zeggen dat er meer aanslagen gingen volgen.
Na 9/11, Indonesië, Madrid, Istanbul is dat geen echt fameus statement meer hoor... Ik denk dat er geen enkele disbeliever rondloopt die zegt dat er geen aanslagen meer gaan gebeuren.

Het gaat dus duidelijk over een voorspelling die nu nog "onmogelijk" wordt geacht door de disbelievers, maar die door de believers als "de volgende stap in het proces" wordt gezien.

Ik geef vbn: "Amerika wordt een dictatuur waar één man voor het leven niet-verkozen president is" of "Het huwelijk wordt afgeschaft als samenlevingsvorm" of "Er komt een fake alien invasie". Zoiets dus.

Citaat:
Of zijn die intelligentiediensten allemaal zo debiel dat ze geen aanslagen kunnen stoppen.
Als de verader van binnenuit komt is het inderdaad heel moeilijk om het te stoppen.
Gemakkelijk als je zelf al het antwoord geeft op je vragen

(waarmee ik bedoel: de daders van 7/7 kwamen inderdaad van binnenuit: het waren homegrown Britse gasten)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Turkje on 26-08-2005 at 16:41
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Je moet weten wat je wil hé, als we voorspellingen doen zeg je dat dat we inspelen op de huidige "trends" en zichtbare beweging om het zo met de NWO te verklaren.
9/11 hadden de disbelievers bvb. nooit kunnen voorspellen. De believers hadden dat echter al lang voorzien, want het stond expliciet in de pnac documenten, niet? Zoiets bedoel ik dus.

Citaat:
Na 9/11, Indonesië, Madrid, Istanbul is dat geen echt fameus statement meer hoor... Ik denk dat er geen enkele disbeliever rondloopt die zegt dat er geen aanslagen meer gaan gebeuren.

Het gaat dus duidelijk over een voorspelling die nu nog "onmogelijk" wordt geacht door de disbelievers, maar die door de believers als "de volgende stap in het proces" wordt gezien.

Ik geef vbn: "Amerika wordt een dictatuur waar één man voor het leven niet-verkozen president is" of "Het huwelijk wordt afgeschaft als samenlevingsvorm" of "Er komt een fake alien invasie". Zoiets dus.

Citaat:
Of zijn die intelligentiediensten allemaal zo debiel dat ze geen aanslagen kunnen stoppen.
Als de verader van binnenuit komt is het inderdaad heel moeilijk om het te stoppen.
Gemakkelijk als je zelf al het antwoord geeft op je vragen

(waarmee ik bedoel: de daders van 7/7 kwamen inderdaad van binnenuit: het waren homegrown Britse gasten)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Citaat:
Na 9/11, Indonesië, Madrid, Istanbul is dat geen echt fameus statement meer hoor...

Citaat:
Gemakkelijk als je zelf al het antwoord geeft op je vragen [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Turkje : 26 augustus 2005 om 15:41.
Turkje is offline   Met citaat antwoorden