Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2005, 12:19   #25
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Toch wel, maar die foto is duidelijk niet ingesteld voor de kleurensterkte en -contrast.

In ieder geval had Vermaut tijdens zijn interview op WTV NA de IJzerwake nog geen pleister op het gezicht. Hij zag er toen kerngezond uit. Hoogstwaarschijnlijk heeft de man gewoon zelf wat pleister op z'n gezicht geplakt. Als je ziet hoe onzorgvuldig en slordig ze gekleefd zijn...

Van een windbuil als Vermaut verwondert me dat niets. De man wil gewoon graag in de belangstelling staan. In Koekelare moeten ze flink met dat mannetje lachen!
Op een gebroken neus plakt men geen pleisters of het moest zijn voor de ruptuurtjes, echimoses (petechiën?), schaafwondjes, laceraties, sneetjes van de huid van de neusbrug.
A propos: nog nooit heb ik in mijn lange carrière een neusbreuk of zelfs kneuzing van de neusbrug gezien zonder minstens een uitstralende unilateraal brilhematoom.
Maar dat terzijde.

Wat ik spijtig vind is dat er daar geen paar Vlamingen hun "recht op vrije meningsuiting" zijn gaan opeisen.

Ik vraag mij af hoe (wie?) ze die zouden hebben kunnen aan de ordediensten kunnen overdragen....