Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2005, 23:37   #181
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Simpelweg; omdat ik als mens niet in staat ben de natuur te evenaren? Hooguit mijn best kan doen als mens om één met de natuur te zijn? Natuurkrachten, of het nu tsunami's of zwaartekracht (aardbevingskracht) betreft, wordt door mensen nog steeds nauwelijks geëvenaard. En als jullie werkelijk geloven dat één of andere micro-nuclear de oorzaak was van de 'collapse' van WTC1&2&7, dan geef ik je op een briefje dat de echte oorzaak nog aan het licht moet komen..

Laat ik het anders stellen: Jarenlang is beweerd dat AIDS een samenzwering was van het westen tegen Afrika, die flink uit de hand gelopen is. Daar tegenover stond de 'wetenschap', die zei dat het is voortgekomen uit een Afrikaan die met apen neukte. Als je mijn ondertitel leest, dan zie je dat de uiteindelijke werkelijkheid beide partijen in het ongelijk stelt..

Zo zie ik het ook met jullie discussie.
Bush wist van niets, maar heeft zéker geen schone handen. Al is het alleen maar, omdat pappa Bush zaken doet met Carlyle, die zaken deed met de Bin Laden familie. Ik geloof eerder dat de WTC's zijn neergegaan uit wrok van Osama, dan dat ze in een georcresteerd geheel zijn neergehaald door de PNAC, om de aarde onder controle te krijgen.

Anders gezegd: je moet toch wel erg stom zijn om te denken dat je wereldhegemonie bereikt door jezelf in de voet te schieten. En dát is precies wat jullie, met jullie 'out of the blue' conspiracy-theorieën, beweren..
Wanneer je er de bestaansredenen van PNAC op na leest dan weet je dat Wereldhegemonie geen doel is ... wereldoverheersing daarentegen ... en de Amerikanen konden enkel een oorlog rechtvaardigen in het Midden Oosten tegenover hun burgers wanneer er wel degelijk een dreiging van uitging ... en die dreiging hebben ze zelf gegenereerd ... It's as simple as that