Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Ik ben akkoord met Kotsmos. Pleit voor een brede jurisdictie van het internationaal gerechtshof en ons rechtssysteem heeft niks meer te zoeken betreffende dit soort zaken. Alles opgelost!
(Als nu elk land, ook de VS, zo'n tribunaal nu es zou erkennen hé!)
|
Denk je nu echt dat de VS, als ze het strafhof nog niet goedkeuren, wel aan Belziekske gaan uitleveren? Komaan hé zeg... 
Ik snap niet waar deze wet goed voor is. De achterliggende reden mag dan wel mooi zijn, in de praktijk is er NIEMAND die er rekening mee houdt en kost ze ons niks dan last. Waarom doet geen ander land dit? Waarom moet Belziek dit doen? Uitgerekend het land van Dutroux, van Agusta, van de corruptie, de dioxinecrisis, het slechtwerkende gerecht,...
Citaat:
Als ik goed gehoord heb, zeiden ze op Actueel enkele dagen geleden dat de VS ook een genocide-wet heeft... maar dat ze minder strikt is...
Weet iemand hier iets meer over?
|
Ik geloof inderdaad dat zij ook zoiets hebben. Men zou beter wijzen op de Amerikaanse hypocrisie in dit geval dan verder aan het graf te graven dat men nu onder IEDEREEN hier zet. Toevallig dat een eventuele Amerikaanse 'straf' Vlaanderen meer zal treffen dan Wallonië?
En Kotsmos, belachelijk van de N-VA? Een geniale zet, ja! De aanklacht mag dan ridicuul zijn, de N-VA heeft heel wat bereikt, kijk maar naar het Amerikaanse artikel hier iets hoger.
|
Wat vind je van de klacht tegen Sharon. Voor die mensen was/is de genocidewet de enigste manier om 'recht' te krijgen. In ieder geval vind ik het al ver gekomen dat dit voor de NVA de enigste manier is om in de publiciteit te komen. Nu ja als je blut bent moet je creatief worden hé. Enfin als het de bedoeling was om 'België' te kloten en NVA bekend(er) te maken is dat in ieder geval gelukt, maar voor de Amerikanen ligt Antwerpen in België en hangt Vlaanderen in een museum. Proficiat.
Eens kijken wat ze in het NRC schrijven.
''Deze klacht werd ingediend door het kleine, nationalistisch-Vlaamse partijtje N-VA, dat ruiterlijk toegeeft dat het op deze manier een parodie wil maken van de Belgische genocidewet.''
Nu ja ze beginnen de NVA al te kennen in Nederland.
''The obscure nationalist party New Flemish Alliance is seeking a life sentence for Foreign Minister Louis Michel for approving weapons sales to Nepal. '' (NEWSMAX)
En in de VS.