Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2005, 21:44   #2247
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
As jij 't zegt .

Feit is dat het een elitaire bijeenkomst is met enkele duizenden mensen en dat er een satanisch ritueel plaatsvindt.Ceremonie met klederdracht in de stijl van de meeste geheime genootschappen;mensenoffer aan de uil Moloch enz.
Als jij het zegt..
Dus het verbranden van een doodskist is een satanisch ritueel?
Dan heb ik er toch al ettelijke meegemaakt, van die rituelen. Van mijn oma's (bomma's), mijn opa's (...boppa's???), mijn ...

Wat ik opmaak uit de titel van de openingsceremonie is dat daar de dagelijkse verantwoordelijkheid wordt begraven/verbrand, voor 2 weken. Dat was -verdomme- de insteek can dat hele kampgebeuren aldaar. Dat is humor, zien jullie dat dan niet?

Wie is er nu stekende blind..

En daarmee is niet gezegd, dat je er niet wel eens een machtswellusteling vindt, die zich vergrijpt aan kinderen, vers geïmporteerd uit Thailand en via een smokkelroute het kamp in gebracht. Dát beweer ik niet. Wat ?*k beweer, is dat dat wat jullie insinueren, niet de opzet, niet de insteek, niet de realiteit is van dat kamp.

Los van bovenstaand: Al die mensen hebben een reputatie die belangrijker is dan de kick van sex met een kind/slavin/homo/whatever. Alsof ze die reputatie op het spel gaan zetten voor zoiets..[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 31-08-2005 at 22:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:
As jij 't zegt .

Feit is dat het een elitaire bijeenkomst is met enkele duizenden mensen en dat er een satanisch ritueel plaatsvindt.Ceremonie met klederdracht in de stijl van de meeste geheime genootschappen;mensenoffer aan de uil Moloch enz.
Als jij het zegt..
Dan heb ik er toch al ettelijke meegemaakt, van die rituelen. Van mijn oma's (bomma's), mijn opa's (...boppa's???), mijn ...

Wat ik opmaak uit de titel van de openingsceremonie is dat daar de dagelijkse verantwoordelijkheid wordt begraven/verbrand, voor 2 weken. Dat was -verdomme- de insteek can dat hele kampgebeuren aldaar. Dat is humor, zien jullie dat dan niet?

En daarmee is niet gezegd, dat je er niet wel eens een machtswellusteling vindt, die zich vergrijpt aan kinderen, vers geïmporteerd uit Thailand en via een smokkelroute het kamp in gebracht. Dát beweer ik niet. Wat ?*k beweer, is dat dat wat jullie insinueren, niet de opzet, niet de insteek, niet de realiteit is van dat kamp.

Los van bovenstaand: Al die mensen hebben een reputatie die belangrijker is dan de kick van sex met een kind/slavin/homo/whatever. Alsof ze die reputatie op het spel gaan zetten voor zoiets..[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
As jij 't zegt .

Als jij het zegt..

En daarmee is niet gezegd, dat je er niet wel eens een machtswellusteling vindt, die zich vergrijpt aan kinderen, vers geïmporteerd uit Thailand en via een smokkelroute het kamp in gebracht. Dát beweer ik niet. Wat ?*k beweer, is dat dat wat jullie insinueren, niet de opzet, niet de insteek, niet de realiteit is van dat kamp. Kán haast niet..

Al die mensen hebben een reputatie die belangrijker is dan de kick van sex met een kind/slavin/homo/whatever. Alsof ze die reputatie op het spel gaan zetten voor zoiets..[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 31 augustus 2005 om 21:44.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden