Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Dat de evacuatie een soep is geworden is idd. duidelijk , maar ik vernam ook het nieuws dat er tientallen agentschappen aan de hulpverlening werken , het zou me dus niet verwonderen dat eten en drank op plaats A staan en de mensen op plaatsen B en C terwijl de geneesmiddelen ergens rondcirkellen tss D en E.
|
Inderdaad.
Maar ik heb daarnet nog naar het nieuws gekeken dus (was wel van 13u) en ik hoorde dat veel politie-agenten gewoon hun ontslag hebben gegeven en gestopt zijn omdat ze werden beschoten door de burgers ... (enfin, door bendes waarschijnlijk).
Weet je wat ik pas walgelijk vond?
Ze waren aan 't filmen in de superdome, je zag heel veel mensen huilen, ouderen, jongeren, mensen die al gestorven waren, wanhoop, kleine kinderen ... gewoon één wanhoop en enorme woede tegenover het feit dat er geen eten en drinken is... en er liepen een paar mannen wanhopig winkels binnen om te kijken als er nog iets was ... ze kwamen uit op een magazijn met daarin allemaal eten, achter tralies tot tegen het plafond ...
Excuseer mij ?!denk ik dan ...
(Als ik even in het wilde weg mag hypothesen postten: die winkeluitbaters wensen nu heel veel met hun eten te verdienen zeker aangezien het schaars is?

)