Los bericht bekijken
Oud 3 september 2005, 08:19   #6
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barney
Wow, ze vinden een terroristen in België, mss zijn ze wel gewoon die kant op gegaan omdat ze gewoon niet akkoord gaan met hoe we me hen omgaan en hen als zondebok gebruiken, want hoe vaak hoor je het niet dat mensen die ontslagen zijn direct zeggen dat er wel weer een 'turk' hun baan heeft gestolen

Ik weet het dat het geen reden is om zoveel niets vermoedende mensen te doden, maar geef hen respect en ze voelen zich meer op hun gemak, voelen ze zich op hun gemak, danvoelen ze tenminste dat ze welkom zijn en niet dat ze denken dat niemand van hen moet hebben en gebeuren zulke dingen niet
Ik vind dit gezeik schandalig. Veel terroristen zijn van goeden huize, hebben hogere opleidingen genoten en hebben helemaal geen problemen om aan geld of werk te geraken. Uwen uitleg is bullshit; ik vind het trouwens getuigen van een soort van medeplichtigheid met die smeerlappen. Wat gij uiteindelijk wilt zeggen is: geef al die moslims hun goesting en dan gebeuren zulke dingen niet.
En respekt moet ge verdienen. Waar is hun respekt voor onze samenleving?
Buiten, niet alleen met de terroristen, maar ook met die moslims die hen sympathiek gezind zijn. En dat is zeker de grote helft van de moslims.
Dus: gooi zowat de helft van die gasten buiten, en de zaak is opgelost.
Laat ze mekaar maar gaan opblazen in Irak ofzo....
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden