Mijn nick: gewoon mijn voornaam, niks bijzonder
Avatar: een specialleke, deze vlag wordt gebruikt in de maritieme sector, meer concreet om speciale schepen binnen te loodsen en men gebruikt deze vlag ook voor jachts in de jachthaven. Jammer genoeg heb ik deze vlag nog nooit gezien in Antwerpen, ook niet in de jachthaven...
Sig: hangt ervan af. Nu weer wat reclame voor mijn website, soms een citaat van iemand op dit forum of iets dat in de pers is verschenen.[edit]
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 03-09-2005 at 16:10
Reason:
--------------------------------
Avatar: een specialleke, deze vlag wordt gebruikt in de maritieme sector, meer concreet om speciale schepen binnen te loodsen en men gebruikt deze vlag ook voor jachts in de jachthaven. Jammer genoeg heb ik deze vlag nog nooit gezien in Antwerpen, ook niet in de jachthaven... 
Sig: hangt ervan af. Nu weer wat reclame voor mijn website, soms een citaat van iemand op dit forum of iets dat in de pers is verschenen.[/size] |
[size=1]
Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 03-09-2005 at 16:10
Reason:
Sig: hangt ervan af. Nu weer wat reclame voor mijn website, soms een citaat van iemand op dit forum of iets dat in de pers is verschenen.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Avatar: een specialleke, deze vlag wordt gebruikt in de maritieme sector, meer concreet om speciale schepen binnen te loodsen en men gebruikt het ook voor jachts in de jachthaven.
[/edit]