Los bericht bekijken
Oud 5 september 2005, 22:54   #467
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Bal
Ik heb dit allemaal niet gelezen. U hebt aangeduid: "VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik ZEKER NIET voor de n-va stemmen" Als u geen VB-er of NVA-er bent dan moet u niet te stemmen.
nu weet ik wat er gaande is! eigenlijk heeft het VB de BuB opgericht, om unionisten zichzelf zo belachelijk te maken, en er is er ene die zich versproken heeft. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by giserke on 05-09-2005 at 23:55
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Bal
Ik heb dit allemaal niet gelezen. U hebt aangeduid: "VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik ZEKER NIET voor de n-va stemmen" Als u geen VB-er of NVA-er bent dan moet u niet te stemmen.
nu weet ik wat er gaande is! eigenlijk heeft het VB de BuB opgericht, om unionisten zichzelf zo belachelijk te maken, en er is er ene die zich versproken heeft. [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Bal
Ik heb dit allemaal niet gelezen. U hebt aangeduid: "VBelanger: bestond 't Belang niet, dan zou ik ZEKER NIET voor de n-va stemmen" Als u geen VB-er of NVA-er bent dan moet u niet te stemmen.
nu weet ik wat er gaande is! eigenlijk heeft het VB de BuB opgericht, om unionisten zichzelf zo belachelijk te maken. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 5 september 2005 om 22:55.
giserke is offline