Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Eindelijk begint men zijn verstand te gebruiken. Ik zou zelf ook geen crapuul of a-sociale gevallen in mijn huis willen. Ze betalen nooit en ze ruïneren je huis. En ze hebben alle rechten en geen enkele plicht.
|
met zo n anarchistische houding ontzegt u zichzelf het recht op veiligheid als burger in de straat.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by King of beggars and fleas on 06-09-2005 at 09:52
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Eindelijk begint men zijn verstand te gebruiken. Ik zou zelf ook geen crapuul of a-sociale gevallen in mijn huis willen. Ze betalen nooit en ze ruïneren je huis. En ze hebben alle rechten en geen enkele plicht.
|
met zo n anarchistische houding ontzegt u zichzelf het recht op veiligheid als burger in de straat.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
met zo n houding ontzegt u zichzelf het recht op veiligheid als burger in de straat.[/size] |
[/edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 september 2005 om 08:52.
|