Los bericht bekijken
Oud 6 september 2005, 10:25   #5
Karel Hendrik
Gouverneur

Standaard Westhoek

Niet overdrijven, Jerome.
De weg waarover u het heeft is een echte dodenweg. En aangezien men de geplande autosnelweg niet wil doortrekken, al ligt de eerste brug er sinds jaren, dient er wat te worden gedaan aan de bestaande weg.
Overigens heeft men de weg in uw geboortegemeente Oostvleteren reeds aangepast jaren geleden. Ik herinner me nog goed hoe in de jaren vijftig de weg erbij lag tegenover het toenmalige huis van dokter Carton, waar uw vriend Frans Daels ooit zat ondergedoken, en hoe in het huisje er tegenover een fotograaf woonde ook een Leuridan die toen naar Veurne verhuisd is omdat zijn huis werd afgebroken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Karel Hendrik on 06-09-2005 at 11:26
Reason:
--------------------------------

De weg waarover u het heeft is een echte dodenweg. En aangezien men de geplande autosnelweg niet wil doortrekken, al ligt de eerste brug er sinds jaren, dient er wat te worden gedaan aan de bestaande weg.
Overigens heeft men de weg in uw geboortegemeente Oostvleteren reeds aangepast jaren geleden. Ik herinner me nog goed hoe in de jaren vijftig de weg erbij lag tegenover het toenmalige huis van dokter Carton, waar uw vriend Frans Daels ooit zat ondergedoken, en hoe in het huisje er tegenover een fotograaf woonde ook een Leuridan die toen naar Veurne verhuisd is omdat zijn huis werd afgebroken.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Overigens heeft men de weg in uw geboortegemeente Oostvleteren reeds aangepast jaren geleden. Ik herinner me nog goed hoe in de jaren vijftig de weg erbij lag tegenover het toenmalige huis van dokter Cardoen en hoe in het huisje er tegenover een fotograaf woonde ook een Leuridan die toen naar Veurne verhuisd is omdat zijn huis werd afgebroken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Karel Hendrik : 6 september 2005 om 10:26.
Karel Hendrik is offline   Met citaat antwoorden