Los bericht bekijken
Oud 6 september 2005, 12:31   #642
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Wel, als ik de titel lees:
het is geen algemene waarheid, maar bij sommigen ...
Ik werk aan een beter vlaanderen voor iedereen en heb plezier in mijn werk.Ik behandel iedereen gelijk of dat het nu makakken,moffen,kaaskoppen,dikke nekken uit Antwerpen of visboeren uit Oostende zijn.Ze kunnen zich allemaal vrijwillig onderwerpen aan keizer snoodaard I[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by snoodaard on 06-09-2005 at 13:31
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik werk aan een beter vlaanderen voor iedereen en heb plezier in mijn werk.Ik behandel iedereen gelijk of dat het nu makakken,moffen,kaaskoppen,dikke nekken uit Antwerpen of visboeren uit Oostende zijn.Ze kunnen zich allemaal vrijwillig onderwerpen aan keizer snoodaard I[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Ik werk aan een beter vlaanderen voor iedereen en heb plezier in mijn werk.Ik behandel iedereen gelijk of dat het nu makakken,moffen,kaaskoppen,dikke nekken uit Antwerpen of visboeren uit Oostende.Ze kunnen zich allemaal vrijwillig onderwerpen aan keizer snoodaard I[/size]
[/edit]

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen

Laatst gewijzigd door snoodaard : 6 september 2005 om 12:31.
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden