Los bericht bekijken
Oud 6 september 2005, 14:51   #11
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
De linkse regelneverij en de torenhoge belasting op vanalles en nog wat als herverdelings principe heeft alle persoonlijk initiatief, het initiatief waarmee we na WO II rijk geworden zijn, volledig lamgelegd.
De bedrijven die het kunnen gaan weg en niemand vindt het nog de moeite om risico's te nemen omdat, er door de regelneverij een enorme bureaucratie moet doorworsteld worden, en omdat als het dan toch een beetje lukt enorm veel aan de staat afgedragen worden ( je moet maar eens proberen iemand in dienst te nemen).
De welvaartsstaat, want ik neem aan dat het dat is wat u met 'linkse regelneverij' en 'bureaucratie' bedoelt was een produkt van de na-oorlogse periode en is hand in hand gegaan met economische groei, met het toppunt in de jaren 60 en deels begin jaren 70. De meeste multinationals zijn trouwens eveneens in die periode gekomen. Bespaar me dus uw onzin of liever 'cut the crap' als u dat beter verstaat.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by solidarnosc on 06-09-2005 at 15:54
Reason:
--------------------------------

Citaat:
De linkse regelneverij en de torenhoge belasting op vanalles en nog wat als herverdelings principe heeft alle persoonlijk initiatief, het initiatief waarmee we na WO II rijk geworden zijn, volledig lamgelegd.
De bedrijven die het kunnen gaan weg en niemand vindt het nog de moeite om risico's te nemen omdat, er door de regelneverij een enorme bureaucratie moet doorworsteld worden, en omdat als het dan toch een beetje lukt enorm veel aan de staat afgedragen worden ( je moet maar eens proberen iemand in dienst te nemen).
De welvaartsstaat, want ik neem aan dat het dat is wat u met 'linkse regelneverij' en 'bureaucratie' bedoelt was een produkt van de na-oorlogse periode en is hand in hand gegaan met economische groei, met het toppunt in de jaren 60 en deels begin jaren 70. De meeste multinationals zijn trouwens eveneens in die periode gekomen. Bespaar me dus uw onzin of liever 'cut the crap' als u dat beter verstaat.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by solidarnosc on 06-09-2005 at 15:52
Reason:

Citaat:
De welvaartsstaat, want ik neem aan dat het dat is wat u met 'linkse regelnerverij' en 'bureaucratie' bedoelt was een produkt van de na-oorlogse periode en is hand in hand gegaan met economische groei, met het toppunt in de jaren 60 en deels begin jaren 70. De meeste multinationals zijn trouwens eveneens in die periode gekomen. Bespaar me dus uw onzin of liever 'cut the crap' als u dat beter verstaat.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
De welvaartsstaat, want ik neem aan dat het dat is wat u met 'linkse regelnerverij' en bureaucratie' bedoelt was een produkt van de na-oorlogse periode en is hand in hand gegaan met economische groei, met het toppunt in de jaren 60 en deels begin jaren 70. De meeste multinationals zijn trouwens eveneens in die periode gekomen. Bespaar me dus uw onzin.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 6 september 2005 om 14:54.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden