Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2002, 14:39   #5
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

ik vond de laatste week toch wel een hoog soapgehalte hebben, met de val van de coalitie. Hoewel.
Je zou denken dat een conflict wat peper in de debatten zou kunnen brengen, maar de niet aflatende ruzie binnen de LPF, zowel in de regering, de fractie als de partij zelf, begon op den duur nog vervelender te worden dan de cijfermatige politiek van de paarse regeringen onder Kok. Ruzie is niet boeiend, ruzie is vervelend.
Ook het regeringsprogramma was weinig geïnspireerd. Weinig nieuwe initiatieven, veel besparingen, en een oppositie die haar weg nog aan het zoeken was, vergelijk met de CD&V, het politieke toneel had weinig interessants te vertellen.
Laat ons hopen dat links zich toch enigszins hersteld, vooral GroenLinks , en dat, wie ook de volgende coalitie leidt, het programma een tikkeltje gedurfder wordt.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden