Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door yildirim32
Ik zal je eens zeggen wat anke is ,dat is een mediageile trut die geen standpunt heeft .
En om politieke carriere te maken is ze overgestapt naar het VB daar kan ze wat shouwen en krijgt ze aandacht.
Kan ze ook wat klanten over de vloer krijgen die ze anders toch niet had bij VLD,en het toppunt is dat die geile madame met een ouwe vent is getrouwd voor DE LIEFDE  die mens is ondertussen gestorven zo strijkt ze nog wat erfenis en woont ze waarschijnlijk zoals alle top van VB ergens in een luxe villa ver van alle werkelijkheid.Dat zijn van die types die alles doen om geld zelfs zich verlochenen
|
Om politieke carrière te maken, is naar het VB stappen niet echt een meesterzet.
Of ze een (media)geile trut is, durf ik ook niet zomaar te stellen. Eveneens ben ik wat voorzichtiger om haar privéleven op bovenstaande wijze te evalueren.
Dat ze voor een partij opkomt die haar wortels vindt in minder fatsoenlijke politieke standpunten van enige decennia terug, is uiteraard een feit. Het 70-puntenprogramma mag dan al officieel afgevoerd zijn, ik ben ervan overtuigd dat de geest ervan nog steeds leeft bij een groot aantal VB-adepten.