Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door V-men
Ik denk dat het niet haalbaar is het zou we idiaal zijn dat ze al die flikkers maar bij elkaar zetten dat ze ergens anders maar de verwijfde gaan uithangen. Ik word zo ziek van dat soort mensen. Ik snap niet dat de mensen vandaag homo zijn zo normaal vinden. Het is een afwijking een ziekte dat soort mensen pervers en verwijfd dat ze zijn ik zou ze ook het liefst uit mijn buurt hebben. Het is een vergissing om homo zijn normaal te vinden wat gaan ze binnekort normaal vinden een vent van 50 die samenwoont met een meisje van 8.  
|
Mensen vinden homo's normaal omdat het ook normale mensen zijn alleen worden ze verliefd op iemand van hetzelfde geslacht dat is dan ook het enige verschil.
Kan je dan ook es aantonen dat het afwijking is, een ziekte is, pervers is, etc. van je nonsens!
En ja er zijn toch venten van 50 die samenwonen met een meisje van 8; hun kinderen ofzo, ik zie het probleem er niet van in? Om moeten die kinderen aan hun lot overgelaten worden en mogen ze zelfs niet meer onder hetzelfde dak wonen of hun papa?