Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Hetzelfde kan men vragen over het veel groter aantal "autoriteiten" die niet in samenzweringen geloven.
Dit is dus echt een non-argument.
|
Jij bent diegene die zich nog het meest beroepte op het autoriteitsargument. Je zit altijd te zeggen dat we het van "gerespecteerde" wetenschappers etc moeten horen, dat je er dan pas geloof aan zal hechten.
Citaat:
Neen, dat heb je helemaal verkeerd voor.
Ik ben geïnteresseerd in argumenten, niet in BEWERINGEN.
Van wie ze komen doet er eigenlijk niet toe.
Maar als er zomaar een bewering (zonder enig bewijs) op mij wordt afgestuurd, dan kijk ik inderdaad eens na wie de bewering maakt.
Als het charlatans �* la Icke of DGP zijn ga ik er niet verder op in (gewoon zonde van de tijd). Dat is geen vooroordeel, maar ervaring op basis van wat ik van hen al gelezen heb.
Ik ga niet telkens opnieuw uren besteden aan teksten (of video's) van iemand die gelooft dat de wereld door reptielen wordt beheerst.
|
"Van wie ze komen doet er eigenlijk niet toe." Dat is in directe contradictie met wat je enkele lijnen verder schrijft.
Kijken wat die personen anders schrijven is totaal fout. De feiten en de argumenten zijn belangrijk, maar blijkbaar zijn ze niet meer belangrijk voor jou als die persoon dingen beweert die in contradictie zijn met hoe jij denkt dat de wereld in elkaar zit. Totale vooringenomenheid lijkt dat.