[quote="Raf"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Zielig om te zien hoe men hier met alle middelen tracht het Blok te raken! Ten eerste ik ga hier ook geen teksten uit de middeleeuwen gaan aanhalen om de cd&v aan te vallen, of de marxistische teksten om de sossen zwart te maken!
Jij bent zeker nieuw op dit forum? Ik stel voor dat je eerst alle topics eens rustig bekijkt, dan zal je zien dat middeleeuwse teksten en marxisme, stalinisme e.d.m. hier voortdurend worden opgerakeld. Misschien dat JIJ dat inderdaad niet doet, maar spreek zeker niet uit naam van je partij, want dan vertel je regelrechte onzin.
|
Raf je weet heel goed dat ik hier niet nieuw ben, dus niet zo belerend beginnen doen! Als er hier middeleeuwse, stalinistische teksten worden gebruikt is dit in hun historische context of partijen aan te vallen die zich effectief nu nog op deze teksten beroepen! En ik spreek hier uit eigen naam maar ik kan je verzekeren dat ik hier meer onzin hoor vanuit de hoek van de linkiewinkies!
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Als je dan toch het Blok wil aanvallen doe het dan op de huidige standpunten! Maar ja, sinds ik hier begonnen ben met alle programmapunten zwart op wit neer te pennen kan men nog moeilijk met de clichés en de oue leugens afkomen, dus gaat men er weer zelf verzinnen! Nogmaals zielig! 
|
Er zijn hier enkele topics over het HUIDIGE programma van het Vlaams Blok. Aangezien jij hier nieuw bent, kan je dat natuurlijk niet weten. Zoek ze maar eens op en lees ze eens rustig na, dan zal je zien dat zelfs de meest fervente aanhangers van het Vlaams Blok dat programma niet KUNNEN verdedigen, omdat het vol tegenstrijdigheden, soms zelfs uitgesproken nonsens staat...
|
Die topics ben ik begonnen, kieken! Dat zeg alleen maar dat je ze nog niet eens gelezen hebt maar er wel al een mening over hebt! En het is laag, zeer laag om gewone kiezers van het blok te verwijten dat ze ons programma niet van buiten kennen, alsof de kiezers van andere partijen dat wel kunnen! Dat is één van de redenen waarom ik hier reageer, omdat sommige goedgelovige mensen wel eens de leugens die hier massaal over het blok worden geschreven wel eens zouden beginnen te geloven! Tot grote frustaties van jou en je soortgenoten!