Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Blij dat af en toe iemand die zeker geen 'believer' is òòk opmerkt welke discussietecnieken Stone hanteert.
Thx. Altijd fijn eens een 'hart onder de riem' worden gestoken.
En for the record: in die amper 30 min. durende reportage kan je uiteraard nooit alle feiten coveren. En geloof me, hier is amper 1% van relevante zaken besproken.
Hopelijk is dit het startschot voor sommigen om zélf eens een aantal zaken wat nader te onderzoeken, ipv simpelweg de officiele rapporten te geloven.
De info is er allemaal.
Alleen, als je gaat wachten tot de mainstream media u alle feiten heeft gebracht, dan zal het nog een tijd duren voor je nog iets leert over 9/11.
|
als ik me baseer op de samenvatting die in deze reportage van 2 vandaag wordt gegeven, dan wordt daarin toch niets schokkends gezegd ? En al zeker niets dat zou kunnen doen besluiten dat er sprake is van een inside job.. Dat 11 landen de VS waarschuwden, dat Rice sprak over mogelijke vliegtuigkapingen, dat er een lijst met 200 verdachten circuleerde, dat info van de FBI genegeerd wordt, dat Atta in 2000 bekend stond, ... Al deze feiten hebben te maken met 'connecting the dots' en de CIA was niet meer of niet minder dan een papieren tijger.. Incapabel tot en met .. Dat bewijst voor mij niet in de minste mate dat het een inside job was...