Los bericht bekijken
Oud 11 september 2005, 23:00   #1
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard Gevoel na een uurtje politics.be.

Het is toch straf dat als je een uurtje op dit forum zit dat je dan u eigen begint af te vragen waar die meningsverschillen toch overal vanaf komen?

Hoe is het mogelijk dat er in dit land nog vreedzaam kan samengeleefd worden.Zoveel meningsverschillen en een minimum aan doden of geweld.

Er wordt een hoop gezeverd en gebekvecht maar diep vanbinnen hebben we toch nog een greintje respect voor elkaar.

Iemand een uitleg hiervoor?

Ik alvast niet.

Grellig.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 12-09-2005 at 00:16
Reason:
--------------------------------

Het is toch straf dat als je een uurtje op dit forum zit dat je dan u eigen begint af te vragen waar die meningsverschillen toch overal vanaf komen?

Hoe is het mogelijk dat er in dit land nog vreedzaam kan samengeleefd worden.Zoveel meningsverschillen en een minimum aan doden of geweld.

Er wordt een hoop gezeverd en gebekvecht maar diep vanbinnen hebben we toch nog een greintje respect voor elkaar.

Ik alvast niet.

Grellig.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Er word een hoop gezeverd en gebekvecht maar diep vanbinnen hebben we toch nog een greintje respect voor elkaar.

Ik alvast niet.

Grellig.[/size]
[/edit]

Novalis

Laatst gewijzigd door Grellig : 11 september 2005 om 23:16.
Grellig is offline   Met citaat antwoorden