24 juni 2003, 07:39
|
|
Minister-President
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Citaat:
Schat:
Wat jij al dan niet "voelt" is niet interessant en volledig benevens de kwestie. Het gaat zuiver en alleen om het respecteren van de wet. Zo simpel is het.
maar waneer de"wet" verandert, hoe gaat U dan piepen? Zo simpel is dat, verander de "wet", voegen de islamitische wet in (waarvoor ik zeker voorstander ben!),....... en Raf?
Voor mij mag men de islamitische wet ogenblikkelijk toepassen. dief poot afkappen, pedofiel,.... , homo...., moordenaar...., joepie, mijn geliuk kan niet meer op. wet is wet. maar niet iedereen kiest voor die wet. nietwaar Raf? hopelijk mag na mij Abhoe jha jah aan de macht.
Dat zal effen een grote kuis wezen.
|
En wet veranderen, hoe denk je dat je dat zal oplossen. Moesten we beginnen alle wetten aanpassen tzou hier proper beginnen worden. Dat gaat niet zo maar hoor, blijkbaar ben je daar niet van goed op de hoogte. En nog iets wat zou je dan doen met alle gesloten huwelijken?
|
Genocidewet wordt die niet aan gepast? En al de andere wetten 120 Per uur, 50 per uur, dat zijn al al wetten die aangepast zijn. De homowet? dat mensen van hetzelfde geslacht kunnen trouwen. Vroeger kon dat ook niet. Nu zijn deze wetten aangepast. Of hoe dom kan men toch reageren wanneer het U niet past!!!
|
Tja en hoe dom m'n dan is niet te antwoorden op mijn vraag. Wat dan met de reeds gesloten huwelijken. Weet maar één ding zeker, droom er maar van, zoiets zal toch nooit gebeuren daar enkel het homohatende Vlaams Blok daar radicaal tegen is.
|
Ik denk dat U in domheid zeker niet moet onderdoen voor mij.
Ik antwoord U maar U begrijpt er natuurlijk weer de de ballen van.
U begrijpt alleen wat U wil begrijpen, en ja om na te denken moet ge hersenen hebben, en geen shit in uwen kop.
En mijn antwoord is nu ook een persoonlijke aanval, inplaats van te antwoorden. Dommerik. Ik kan ook schelden!
|
Allé nu gaan ze me al gescheld verwijten. Ik stel gewoon een vraag en m'n beantwoord die niet. Ik denk dat ik hier geen persoonlijke aanval gedaan heb, anders bewijs dat maar eens. Dus nogmaals wat gebeurt er dan met de reeds gesloten huwelijken?
|
|