Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan
Het zijn niet de arabieren die het probleem zijn. Waarschijnlijk zitten daar wel toffe gasten tussen.
Maar hun godsdienst, de Islam is des duivels.
Zoals elke religie des duivels is.
In naam van je religie kan je je namelijk alles permiteren en kan je alles uitleggen.
Wat voor gruwelijkheden hebben de katholieken niet uitgestoken in naam van het geloof?
Gelukkig zijn we daar ver vanaf.
De arabieren staan nog niet zover en misschien moeten wij hen van hun probleem afhelpen?
Het is zoals roken, het heeft geen enkel nut en tevens vrij ongezond.
Schrap de vrijheid van godsdienst en maak alle kerken, moskeëen en tempels met de grond gelijk.
Een normaal mens heeft geen religie nodig om te weten dat hij zijn buurman niet de kop mag inslaan.
Reincarnatie, 20 maagden, het eeuwige leven, eeuwig branden in de hel etc.
Komaan zeg, welke normale mens slikt dit nog.
Religie is opium voor het volk, het is om je dom te houden. Want God ziet U weet je wel...
Trouwens we stammen af van de aapjes en aan sommigen kan je dat zelfs nog duidelijk zien.
|

heb jiij foto's van mijn pc afgehaald ? trouwens zelfs in de wetenschap is men niet zeker meer van darwin's stelling.
de arabieren zijn niet het probleem, straffer nog, er zitten enkel -net zoals hier- een stel stoute arabieren bij. Die slechte mensen misbruiken religie, net als bij de kerk, om verkeerde regels op te leggen en acties te rechtvaardigen.
"des duivels" ik snap niet wat JIJ daar mee bedoelt ?
De enige tempels die met de grond gelijk mochten gemaakt worden, zijn die in de gazastrook. Misschien nog een kerk hier en daar in belgenland

.
geen 20 maagden ? niet roken ? zeg dat het niet waar is of ik haal de velgen van uwe automobiel, die zijn ook niet nodig.