Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barney
Je hebt wel een gezonde mening en een domme mening van iets dat al lang bewezen is en dat je gewoon niet naast kan kijken.
Je zou hem gewoon al mogen opsluiten omdat hij zijn eigen stommiteiten gelooft.
|
als LSP'er en "anti-fascist" hanteer jij een wel erg merkwaardig discours: in de ware fascistische traditie toon jij je hier immers voorstander van een repressieve totalitaire aanpak van
meningen die dissident zijn voor het regime. Als ik anti-fascist was zou ik 2x nadenken, emoties uitschakelen en ff logisch nadenken: is het gezond en aanvaardbaar dat iemand omwillev an het louter uiten van een mening (hoe verwerpelijk en absurd die ook is en hoezeer die mij ook voor de borst stuit) de gevangenis wordt ingedraaid?
Wanneer mogen we jouw pleidooi verwachten voor het opsluiten van Geert Hoste wegens zelfs persoonlijke beledigingen en zwartmakerij (wat zelfs in uw logica veel logischer zou zijn)?
Ik kan met elementaire algebra en meetkunde ook aantonen dat een vrije markt in theorie de meest welvaart produceert. Impliceert dat echter dat ik elke LSP'er wil zien opgesloten zien die die wiskundige onweerlegbaarheid tegenspreekt?